Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 12 June 2013

semester baru

ya allah betapa lamanya aku tak update blog nie...sumpah bersawang dahh blog nie kan.. kawan2 pon msti rindu dengan blog aku kan.. maaf lah lama sangat x update blog nie.. hehehe busy memanjang..
kali nie belom busy lagi sebab  xde kelas lagi ... untuk pengetahuan korang semua aku da masuk semester baru dah.. semester 3 tahun ke 2 pengajian.. alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk teruskan pembelajaran aku dalam diploma seni kulinari.. alhamdulillah jugak dengan result aku masa semester 2hari tuh.. semua dari berkat doa keluarga dan usaha dari diri ku sendiri.. sekarang ini aku tengah free sebab kelas awal2 sem nie semuanya cancel.. so dari dok buat taikmata je baik aku update blog aku kan.. dengan internet yang sedang laju sekarang nie kan.. hehehe tapi kan aku xtau nak update ape.. keh3.. lepas nie kalau da start kelas aku xtau lah berkesempatan atau tak nak update blog.. sebab sem nie aku punye jadual pack giler.. 3 hari ade kelas kitchen.. lpas tuhh dengan aktiviti kelab L'art de chef lagi kan.. insyaallah kalau berkesempatan aku akan update blog aku nie okay... hehehehe...okay lahh just nak gtau yang aku da masuk belajar balik. so aku kat penang lah sekarang nie... bye3...


senyum selalu =D


No comments:

Post a Comment