Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 15 January 2012

Hari Ahad Yang Membosankan.

hari ni bangun tdo lambat dekat pukul 11 baru la aku bangun..kalau dekat rumah nie memang tak dapat la aku nak bangun lmbat macam ini..
aktiviti dari pg tadi sampai sekarang ialah
-bangun tido terus online smbil layan citer my girl
-lpas 2 pegi mandi kt bilik owg sbab bilik aku xde air
-lpas mandi siap2 pegi makan kfc dengan tyka
-lpas mkn kfc jln2 sekitar mukah
-lpas penat berjalan balik bilik
-sampai bilik sambung online balik
-sambil online aku pikir2 jugak pasal assigmnt yg perlu aku siapkan tapi idea ehhh xmuncul2
-sambil online aku kemas meja,balut meja n semuanya berkenaan dengan meja aku laaa
-lpas siap sume aku sambung online smbil tengok my girl lagi
-tengah tengok my girl tetibe je rase nk update blog
-sekarang nie tngh update blog la
-lpas abis update blog aku xtau nk buat ape pulak

nth papela aku mengarutkan nie..haha inilah tanda2nya bila aku dilanda kebosanan yang teramatla sangat..
esok da start ganti pose yang melambak...caaiiyyoookkk tyma hbiskan segala hutang puasa sebelum pulang negeri sembilan takut2 sampai sana kene dengar ceramah dari mama pulak...hehehe...

nie je la dulu yg nk aku share..nanti ade lg aku share la lg ye....sekarang nk sambung online n cari idea nk wt assignment yang melambak nie...
daaaa assalamualaikum.. ('',)

No comments:

Post a Comment