Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 13 January 2012

saya suka matematik sangat-sangat

memangla aku memand suka dengan math tapi kalau da hari2 asyik ngadap math memang pecah kepala jawapnya..sampai pg petang siang malam pulak aku ngadap math..dlm kepala nie da penuh ngn no je skrng nie..smpai kadang2 tu mimpi pon mimpi math...adoiiiii...bila la nk abis nie..lpas nie kalau de rezeki sambung bljar aku akn pilih cost yang xde kne mngene ngn math lg da..cukup la 4 bulan setengah nie aku ngadap math 24 jam hahahha...
sedar xsedar da hampir 2bulan aku blajr kt snie..bnyk perubahan yg agak ketara berlaku dlm hidup aku ni..salah 1 nye aku da boleh bngun pg tnpa owg kejut tp kadang2 tu klu da pnat sgt mmg xconfident la bangun sndri..mmg time 2 aku akn pesan kt sape2 la tlg kejutkan aku bngun..yang selalu jd mangsa esyad ngn kak ruby xpon roomate aku..aku juga da boleh uruskan diri aku sndirix macam masa aku duduk ngn family..semuanya harus disruh dulu baru la aku buat..tp kt sini da xlagi..aku buat segalanya tanpa disuruh..
aku da xtau nk kongsi ape lg hari ini..smpai disini la dulu ye..nanti aku share2 lg.... daaaaaa...
wasalam..

No comments:

Post a Comment