Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 25 March 2012

da ada kt semenanjung

salam semua sekarang aku da selamat sampai seremban...
HOME SWEET HOME
tak terkata betapa gembira nya setelah 5 bulan berada di negeri serawak bumi kenyalang kini saya telah pun berada di negeri sendiri...
hahaha tetibe je keluar bahasa formal...
to all my friends yang kat sarawak 2 korang faham kan kalau aku tulis dalam bahasa melayu??
kalau ada yang masih tak faham 2 tolong2 la fahamkan ye..hehehe
cakap orang pandai aku nie sendiri pon sama je tak faham bahasa orang....
faham sikit2 tu adalah tapi nak tulis blog dalam bahasa melayu sarwak tu memang tak dapat lah...
merepek lagi aku nie...
actually tau apa aku nk kongsi dengan korang semua...
just nak bagitahu jela yang aku da selamat pon sampai seremban sekarang..
berani tak berani je aku naik belon sorang2 semalam...nie first time tau aku naik belon sorang2..
berdebar2 je hati aku nie time nak naik tu...
nak tau aku duk dengan lelaki hensome semalam hehehe duduk berdua pulak 2 (ngegeh jap)
nie nak kongsi aktiviti yang aku lakukan sepanjang hari nie..
bangun dari tidu aku pg jemur kain,sapu rumah dan basuh pinggan..
lepas tu aku pergi mandi (haruskah cerita???)...
lepas tu on lappy online pesbuk...
tengah2 online 2 mak aku col soh masak nasi goreng nanti angah nak balik makan...
okkeeyyyyhhh dengan malasnye ak bangun dan pergi masak...
lepas tu layan pesbuk balik then tydo n bukak pesbuk balik sampai sekarang...
hahaha itulah keje aku seharian hari nie...
bestkan...
hahaha da la sampai sini jela aku merepek kang kalau panjang2 karang borink pulak korang nak baca apa yang aku merepek kan...hhehehe/

take care geng....
kamek rindu gilak2 ngan kitakowang..:'(
hope sangat2 dapat jumpa lagi.....

No comments:

Post a Comment