Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 18 March 2012

dinner UiTM

sudah lama sangat aku tak update blog kn...bukan taknak update tapi xde masa lah...bila ada masa line broadband pulak buat hal...sekarang nie pon line macam apa tah...tapi aku tetep nak update blog...hehehe sejak sebulan yang lalu banyak perkara yang berlaku sepanjang pengajian aku disini...setiap saat akan aku semat dan jadikan ia sebagai kenangan yang paling terindah dalam hidup aku...aku bakal merindui mereka semua...salah satu sweet moment yang tidak akan aku lupakan lah masa DINNER UiTM...
time nie memang moment yang paling aku tidak akan aku lupakan...time diiner nie semua pelajar kampus UiTM MUKAH ini turut serta,,time nielah baru nampak muka2 yang tidak pernah aku nampak kt kampus walaupon sekampus...time nie semuanya bergaya sakan...tema dinner nie pon boleh tahan jugak la..ELEGEN AND TRENDY...seminggu kitorng mencari baju untuk pakai time dinner nie...time dinner nie juga aku dan budak kelas membuat persembahan...kitorang buat persembahan tarian medley...seronok sangat2 apabila dapat pujian dari pihak uitm dan rakan2 kampus...persembahan kitorang adalah persembahan yang terbaik pada malam itu...walaupon kitorng berlatih hanya seminggu...aku tak tau da nk citer ape lg...aku kongsi gambar2 yang aku ambil time dinner 2 la ye...melalui gmbar baru la dapat merasakan suasana pada malam 2 kn..hahaha selamat menonton...hehehe

ratu2 di kelasku
hero2 dlm kelas walaupon xcukup sorang
nie la yg sorang yg hilang 2 hehehe :D


with baim a.k.a akim af haha



lima sekawan




with bel lecturer mr,musa

teman nangis huhuhu



with my mom in dorm

with mat lecturer sir alif

with ratu justina


KOREA mari..





with my BFF

teman gaduh hahaQ ;D




with iskandar





with bell zee

with gwen katil sebelah haha

with doris katil atas heheh


i cant forget this moment ever in my life...:)))

No comments:

Post a Comment